Dammsugare

När man blir äldre får man lära sig att man måste kunna ta negativ kritik och omvandla det till något positivt.
Men idag säger jag så här om det; FUCK OFF!
Visst ska man kunna ta emot negativ kritik för att förbättra saker och ting. Men man behöver ju inte köra negativt rakt igenom utan ge något positivt iallafall så att man inte dödar livsglädjen hos mottagaren (OFFRET!).
Det här förstörde verkligen min dag för det leder till ännu mer ont i magen för hemtentorna.

Fast å andra sidan så bryr jag mig inte ett skit, det hör väl till antar jag.
Har ett bättre liv än så än att sitta och vara bitter för något så töntigt.
Ska till exempel köpa löptights sen så att jag kan börja springa (NIKE, svarta med lite rosa på). Sen umgås med V (okej.. vi måste fortfarande plugga) för imorgon åker jag nog hem igen. Men med tanke på hur mitt humör är nu så ser jag ingen anledning alls att åka hem...

Det är ungefär som en dammsugareffekt, man suger ur livsglädjen (eller kanske mer dementoreffekt) med några små ord.

Nu ska vi tvätta. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0