Det här med vintern och citygross

har alltid hört att City Gross ska vara en så bra affär
Bra kött utan GMO, som grisarna får i sig osv.
Så idag entrade Josefin och jag city gross i stor förväntan
men det var väl inget märkvärdigt, vår dröm sprack efter några minuter när vi insåg:
1. det fanns inga studentvaror typ. icas, euroshopper osv.
2. det ligger LÅNGT bort
3. rörigt, mat och andra varor ska inte blandas
4. godis ska inte kosta 5kr mer än på Ica

Lämnade tillbaka min feta jacka idag för jag vill vara 110% nöjd annars vet jag vad som händer
--> vill inte använda den
Så är nu i valet till kvalet eller vad man säger
antingen blir det en McKinley från intersport eller en fjällräven expedition down parka som är fet som ett hus, man ska kunna rulla fram i en vinterjacka.

 

Vill även klargöra att jag inte kommer lägga 4500 kr på denna jacka utan kör på blocket. Men testar såklart på naturkompaniet innan så man vet vilken man ska ha, det är ju lite krångligt då de har XXXS som minsta.

 

En sista sak: Förstår inte detta med banker och deras automater. Borde det inte vara så att man som nordea kund ska kunna kolla kontouppgifter gratis i en nordeaautomat? Tydligen inte, men hos andra är der gratis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0