En fet boll med två pinnar nertill

Ja så ser jag ut i en fjällräven jacka.
trots att jag testade XXXS, vad fan blir det?
Mina kompisar tyckte att jag såg gosig ut, men de tyckte även att jag såg ut som en boll upptill med två små pinnar. Och jag vill inte framställa mig som en köttbulle med pinnar i när jag går ut.

Har iallafall köpt den ultimata vinterjackan! Dock lite över min budget, men långsiktigt är väl bättre, fast det gör fortfarande lite ont i magen !!!
Det är en "Adeleine zip-in jacket", alltså en 2 - 1 jacka.
Yttermaterialet är i duraAtex extreme material vilket är vattentätt (10,000mmVp), tejpade sömmar och andningsfunktion, perfekt vid blandsnö, blåsiga dagar eller riktigt råa dagar.
Innerjackan är i dun (vilket jag egentligen inte tål men värt att prova) och kan tas ur. Försöker att imponera lite på min pappa här med all information. Frågade tom personalen om vilken jacka som var bäst.
Så det är en åretrunt jacka! Helt perfekt och värt pengarna.
Nu till färgen, alla kör ju på svarta eller röda jackor känns det som. Men varför inte köra på en färg man blir glad av?
När Josefin och jag såg denna så var man ju tvungen att testa! Den lyste upp hela affären.

KNALLBLÅ!

Som ni ser så har Josefin en nästan lika blå jacka, och det var hon som övertalade mig också. Det stod mellan en röd och denna blåa, men rött är inte lika coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0