En vit mongo and

När Danielle och jag var utanför biblioteket förut så såg vi en vit and.
En mongo and skulle jag mer kalla det. Snacka om att vara den mobbade eller kanske den populära anden i gänget.

Direkt efter såg vi även en platt, död groda. Den såg stekt ut.
Intressant "fakta" eller vad?

Så mycket intressant har jag att skriva om.


Har suttit i en bil och pluggat med Danielle eftersom biblioteket öppnade 12 och inte 11.
Såg nog ganska mystiskt ut.
Sen har jag slängt sopor (Fyfan vad intressant!!!) och lagat massa rotmos för att bli av med potatis och morötter (fyi, så att det inte möglar nu när jag blir borta ett tag).
Har även sett på två filmer, snart blir det en till...

Ja det var väl allt. Ska tvätta klockan åtta imorgon bitti (kommer nog göra en massa fel eftersom det är alldeles för tidigt) och sedan iväg till biblioteket och börja på hemtentan.


Nej nu ska jag se på köttbullsfilmen för att inte tråka ut folk.

 


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hi!..allt bra idag eller? :), hoppas det =)..best wishes typ :P

2010-10-03 @ 18:43:26
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0