extrem fattigdom

Nej alltså så farligt kommer det nog aldrig bli.
Men om man säger så här så är min budget för månaden rätt låg eftersom jag har köpt träningskläder idag på team sportia (spela roll vilken affär? Alla har ju samma) och en baseballjacket. Skrev ju tidigare att hemtentorna skulle belönas! Och istället för att dränka min glädje i sprit (imorgon!) så tänkte jag lite längre och mer på min transfettssockerigentäppta kropp.
Hoppas pappa blir glad nu!

Köpte ett Craft träningsset med denna jacka fast med rött inuti (ni vet är ju så i tjejvärlden) och tillhörande löpartights.

 

Och nu kanske ni tänker; Så nu ska hon ut och springa för att inviga kläderna?
Det frågade Danielle mig också när vi sa hej då.. men nej tack!
Orkar inte göra någonting alls mer idag, ska bara göra INGENTING!


TUSEN GÅNGEN OM!

Daniel Adams-Ray är tusen gånger om bättre än Oskar Linnros!



Kommentarer
Postat av: Sofie

SV; tack så jättemycket! :) Spegeln har jag faktiskt köpt på Rusta (världens otippade ställe) för BARA 400 :-! haha

2010-10-15 @ 19:26:54
URL: http://sofieforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0