FÄRDIG

Kom hem strax innan fem och var inte alls på dåligt humör.
Är bara så sjukt trött!
Högskoleprovet gick rätt fort jämfört med alla de andra gångerna då varje del känts som två timmar.
Hamnade i salen där ALLA tappade saker hela tiden. Under ett block (på 50min) så tappade minst tre stycken något.
Insåg även att typ alla som gjorde HP såg ut att vara 15, speciellt killarna och de betedde sig även som det.

För en gångs skull var jag inte nervös, stressad (jo ibland), tänkte knappt på att jag gjorde ett prov utan såg det som en tenta ungefär. Tenta är ju ett prov, men .. alltså som att det inte gjorde något om det gick dåligt. För denna gången hade jag inga krav alls på mig själv eftersom jag har kommit in på ett program

Stod även och letade efter min cykelnyckel ett bra tag och fick panik över att den var borta. Men den låg på en "sten" några meter bort. Den lär ha legat där hela dagen.

Är så trött att jag inte orkar göra mat så köpte baguette och gjorde nyss med fil till. Fil är nog inte så gott ändå.

Har nog inte särskilt mycket mer att säga. Ska prata med V snart sen inte göra något alls, typ sova. Kanske ladda inför morgondagens cykeltur till eurostop?! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0