forever and a day

God morgon!
Det är sol ute, vilket nästan är som vanligt!
Jag har varit uppe sen halv åtta och tvättat, ätit gröt och druckit kaffe.
Det är så tråkigt att vänta på tvätten, just nu torkar den och klockan elva måste jag dra, så torken måste göra sitt idag alltså...

Marie, Danielle och jag ska plugga på hemtentan idag och diskutera lite så att det blir lättare att skriva. Efter det måste jag agera som "stopper-shopper" åt Cecilia när vi ska till H&M och lämna tillbaka en sak, INTE ta med något ut. Detta är ett litet(stort) problem för Cec, men det ska nog gå bra när jag inte är på hennes sida idag. Har redan planerat att jag ska prata om hyran, sommaren med hyra och allt annat som man måste betala.

Ikväll måste jag packa, wohoooo. För imorgon efter seminariet, som slutar tolv, åker jag till Victor. Men måste gå upp innan åtta för att kolla så att jag får en biljett, har en plan B annars (cyklar).

Måste även dammsuga (vilket jag aldrig gjort här) så att man inte får astma anfall när man kommer hem. Det ska bli så kul att åka bort (igen), och speciellt eftersom vi ska träffa Danni och kanske de andra på lördag!

Bye Bye Bicycle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0