Action in Halmstad

När Josefin och jag var på väg till centrum från HH så kom det flera brandbilar och ambulanser mot samma håll. När vi kom till österskans så stod alla bilarna + poliser vid Gallerian / Nissan. Nu förstår jag vad som hände, eller så inte.
Det var en kvinna som ramlade i nissan.
Alltså hur fan ramlar man i nissan?
Vad hände där? (som cec alltid säger, eller HUR KUL?!, nu är inte detta kul men ja.)
Kallt, kalllt, kaaallt!

Blev lite besviken nu på "lite sällskap". När man fick se förra veckan vad som skulle hända så fattade man ju med en gång om att Elin (Grums) hade träffat en annan utanför programmet! FAAAAAAAAN! Jag tyckte hon skulle välja Anders. Stackars killar! Här kan man prata om psykisk misshandel och utnyttjande.
EEEH okej.. så Elins nya kille frågar efter typ två veckor om de ska gifta sig? Vad blire?? Grums är svaret!

Har varit fruktansvärt arg i några dagar på grund av stress för skolan då vi ska göra ungefär en miljongrejer i veckan och prestera 200%. Men efter seminariet idag så känns det lite bättre då lärarna äntligen verkar fatta hur vi känner nu!

Ni kommer ALDRIG kunna gissa vad jag ska göra på fredag halv nio på morgonen.! Eller ja, vissa vet ju det men resten vet det inte. Och ni får veta det efter om jag fortfarande lever det vill säga.

Har under min enorma middagsmatlagning pratat med mamma och pappa i 45 minuter. Har önskat saker på Magnus födelsedag (det borde man väl få när man väl kommer dit?). Har iallafall önskat kladdkaka osv. Vore såå gott! Och jag hoppas Schmidten är snäll när jag nu kommer till honom så som han verkar längta efter mig.

ÅÅH vad jag saknar Whiiskas (och Momiii och Lucifer)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0