Gumpen

Visste ni att folk med knäproblem oftast har för otränad gump/röv?

MÅSTE AVBRYTA LITE! Min bror har för fan gjort en låt om/till mig!!!!
LYSSNA!

Min lägenhet är full i tvätt, det hänger överallt! Invasion typ!

Har tränat idag!
När jag precis hade ätit upp lunchen så knackade det på dörren och där stod typ sex personer som alla kom för att hämta mig ! Såg så kul ut, typ personlig leverering till gymmet. Så vi gick iväg och tränade mellan ett och halv tre typ. Körde ben med skivstång, benböj, mage, rygg osv. Jag lyfte en stång på 20kg... men sen ser jag min ena granne Sara med 60kg. Helt sjukt!
Cyklade som uppvärmning och körde rotex som avslutning, jag sprang i fem minuter, trodde aldrig att jag skulle orka det.
Har iallafall köpt träningskortet nu och har även insett vad bra jag har det. Har tre personliga tränare, helt gratis! De jag tränar med går biomedicin fysisk träning och blir personliga tränare etc. så de kan allting, vilket är superbra.
Har även bra variation mellan träningen då Sara är världens bodybuilder, nej inte helt seriöst men hon har sjukt snygga muskler! Sen har vi Ylva som är maratonlöparen, gillar tydligen att springa långt, vilket för henne innebär 2,1 mil. Så här kan man kombinera!

Imorgon ska Sara och jag träna armar och överkropp!
Helt sjukt vad bra man mår av att träna!

Har även sett på dokumentären "varför smala inte blir feta". DAMDAMDAAAAAA HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0