Hur man spränger en magsäck

Schmidtens del av en låt

När det snöade för första gången

Okej, det var inte den som spränger en magsäck
Detta är receptet för tre personer om ni vill utvidga er magsäck eller tom "spränga" den:

1 kg nötfärs
1 pkt tacokrydda
1 gurka, en stor
2 bananer
500g riven ost
200g nachochips
8 st tortillas
2 dl creme fraiche
1 burk medel sås

Efterrätt:
0,5 L Vanilj gräddglass
100g choklad

Nu är det så att vi var tre tjejer, inte för att det har så stor betydelse, och alla var svinhungriga eftersom vi såg fram mot tacoskvällen --> man öser i sig mat

För att kunna göra detta så fick lunchen bestå av fil och musli.

Men nu är min mage så fylld att jag skulle kunna somna med en gång. Minuset med att bli så mätt är ju att man blir trött.
Kan även berätta att jag inte ätit så här mycket mat sen jag bodde i karlstad.

Som avslutning kan ni få veta att vi faktiskt har kvar köttfärs och en jävla massa ost, vilket blir vår lunch här imorgon då vi har läsgrupper efter föreläsningen.

Måste även skriva en sak till, hämtade ut mina "gåvor" från ICA idag. 0,5 L vaniljgräddglass (ja den vi åt), en matlåda, disktrasor och 1kg fullkornspasta. Helt gratis!



Kommentarer
Postat av: Syedastri

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 12:23:42
URL: http://syedastri.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0