Kladdkaka, chokladbollar, ballerina och Patrik 1,5

 


Igår storbakade vi hos Cecilia. Förstår dock inte varför vi hade så mycket alternativ att äta på.
Slutresultatet blev: 2 paket glass, ett paket ballerina kladdkaka/vanilj, en kladdkaka och massa chokladbollar. Låt mig tillägga att vi var fyra personer som skulle dela på detta.


Men kul var det! Jag bakade kladdkakan och den blev så jävla god, Cecilia gjorde chokladbollar och de blev också sjukt goda! Men chokladbollarna finns kvar, det fanns inte plats för mer än kladdkakan i magen.


Kom hem halv tre i natt och det var helt dött här, undrar vart folket tog vägen?!


Mina armar och bröstet är ju helt uteslutet i kroppsanvändningen idag.
Är helt slut i det partiet, orkar knappt ta tag i någonting med armarna eller sträcka på mig.


Ska gå ut och gå en stund idag och hämta mina tågbiljetter, sen plugga! Vad kul, inte.


Men ikväll blir det chokladbollar, vuxendricka och Moon!


Kommentarer
Postat av: Emilianalvilde

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-12-21 @ 07:56:42
URL: http://emilianalvilde.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0