Man måste dö några gånger innan man kan leva

Äntligen klar med pedagogik examinationen! Ska bara gå iväg och skriva ut det och lämna det på HOS.
Ska faktiskt GÅ till högskolan idag med Marie, men cyklar nog till stadsbiblioteket för har ganska bråttom hem.
Är nämligen inte helt klar med Hälsatentan, den ska vara inne klockan tre idag så har några timmar att kolla igenom den.
Efter det kommer belöningen, ska på stan med Cec och köpa de där jävla träningskläderna som jag alltid tjatar om, men får hon köpa den där svind.. väskan så kan jag köpa ett riktigt snyggt träningsset.

Det är tentafest ikväll också men vet inte om jag ska gå.. ska ut imorgon (vad fan säger jag??), har ganska myket att läsa och även plugga inför nästa helg då det vankas Högskoleprov!

CIAOOOO!!!

Kommentarer
Postat av: Sondrealva

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-07-21 @ 08:19:53
URL: http://sondrealva.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0