Någon som borde skriva en handbok åt mig?

Ibland undrar jag om det står helt rätt till uppe i knoppen.

I fredags så hade mina ljus släckts av allt stearin, så kom fram till att man måste hälla ut det så att man kan tända igen.
Går till toaletten och tänker "ska jag hälla det i handfatet? Nej det kan man väl inte?".
Istället så häller jag det i toaletten!!!
Detta gör man bara inte! Stearinet stelnade över vattnet och längs toaletten.
Hur kom jag på idén?

Några andra saker jag gjort under mina dagar:
  • Svarat en polack som berättade vart han kom ifrån med "OOH Auschwich"
  • Vält cyklar i domino
  • Sprungit på en hal brygga och halkat i med sidan före
  • Nästan drunknat av vågor i både Gustavsvik och på Gran Canaria (blev räddad båda gångerna)
  • Blivit avknuffad en ankarlift som sex åring av en tant
  • Gått in i ett träd på stora torget i karlstad och skyllt på för mycket saft
  • Värmt bröd i mikron med stålgrejen på så att det började brinna
    Osv.
Jag har även börjat fundera över "tabula rasa", att man föds som ett oskrivet blad.
Det jag funderat över är hur stort bladet är, A4? A3? Eller är det hela ens kropp i storlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0