OOH MYYY GOOOOOOSH (med svenskt uttal)

Äntligen är allt klart inför resan.
Gick upp 5.50 imorse för att kolla en biljett men var så jävla trött så förstod ingenting. Köpte en vanlig istället för 150 kronor. Visst är det sjukt att det kostar +-150 att åka från Halmstad till Göteborg? När man kan åka från Göteborg till Södertälje för 95 (i detta fall då, en mystisk biljett), annars kostar det ca 400 och uppåt att åka.

Men tadaaaaa, jag fick en biljett för EN krona från Göteborg till Stockholm!
Har nog lärt mig hur man gör på tradera nu.
Så 13.19 lämnar jag Halmstad och 17.26 kliver jag av i Södertälje, wohooo. Fast måste ju mellan landa i Göteborg en stund också.

En helt annan sak, igår när jag höll på att somna så pep min brandvarnare typ tusen gånger. Självklart händer det när man måste sova! Så fick springa och knacka på hos min granne efter 11 på kvällen för att få hjälp att ta ned den. Tur att folk inte sover tidigt! Fast ännu mer tur att den började innan jag åkte och inte under tiden.

Nej, nu ska jag diska och göra klart så att jag inte kommer sent till seminariet (vilket inte vore ovanligt).

Så hej då lägenheten (förlåt för att jag glömt dammsuga) och hej då Halmstad för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0