River en vacker dröm

Håkan Håkan Håkan
ska jag skriva det fler gånger?
Håkan har iallafall gjort det igen!
Han är sveriges bästa artist, iallafall enligt mig! (och många fler)
Hoffmaestro har också släppt nytt men det var väl inget vidare. Parkens däremot var bra!



Har nu bara en fråga kvar på tentan
har suttit i stadsbiblioteket mellan tolv och fyra och pluggat.
Hardcoreplugga som V säger.
Men var tvungen att åka hem och äta och posta brev osv.

Har skickat iväg en ansökan till GIH och även fått svar på ett mail om att de kan kolla mina betyg/meriter på studera. Jag insåg nämligen imorse att betygen är i Karlstad så har haft skapligt ont i magen, inte nog med att brevet ska vara där imorgon. Men de kom ju med förslaget så inga mer problem nu. (bara att brevet ska vara framme imorgon)

Nu blir det tentaplugg kvällen (och kanske morgonen) lång!

Har kommit på en sak angående mat.
Fyfan vad tråkig mat jag äter! Alltså vad fan äter jag egentligen om man tänker efter? JO, samma jävla skit varje dag typ. Men är man student så är man. Aldrig att jag skulle köpa dyrt kött, äcklig kyckling eller svindyra vegetariska alternativ.
Men en inblick i min kyl, frys, skåp är nog detta allt:
Kaffe, Bröd, havregryn, kryddor (salt, peppar, curry och grill), makaroner, ris, nudlar, russin, krossade tomater, majs.
Wokgrönsaker, majsärtorpaprikamix, morötter, smör, ketchup, lite ost och yoghurt. Ja.. sen har jag fyra falafel, ett paket med vita bönor, linser, fyra fiskpinnar och lite lagad köttfärssås.
Sen står det en öl och en sprite som är cecilias.

Jag vill ha stekt kött med sås och potatisklyftor eller något men har inte en sådan matglädje att jag köper det. Upptäckte även imorse att mjölken som fanns kvar var klet.. det satt fast i botten, skit äckligt.

Vad långt det här blev då. Får nog sluta nu innan det räknas som en novell. Ska skriva klart hemtentan som blir som en bok. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0