Statussyndromet

Buenos diás!

Är uppe med tuppen för att hardcoreläsa i någon timme.
Har inte direkt haft tid att skriva och inte heller något att komma med eftersom gårdagen bestod av föreläsning och sen läsning. Vi har denna veckan fyra böcker att läsa. Två av dessa behöver vi hardcoreläsa för att kunna skriva ett Case till ett seminarie och en "inlämning"/förberedelse för föreläsningar nästa vecka.
Så vad vi gjort är att dela in böckerna i tre delar så att man inte behöver läsa hela böckerna. Men det innebär ju även att man måste anteckna och sammanfatta ca 130sidor så att andra förstår vad kapitlena handlar om.

Ja, det är vad jag hållt på med. Känner mig rätt hjärndöd men måste bli klar med bok ett för att kunna ta bok två.
Så klockan tio ska Josefin, Marie och jag läsa på stadsbiblioteket, så har inte så jätte mycket tid på mig här. Och då kan man ju fråga sig varför jag skriver?!

Klockan tre ska jag med Josefin på lägenhetsvisning! Längtar tills det är min tur!

Nu måste jag återgå till statussyndromet! CIAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0