Tradition: kladdkaksfredag

Har varit och tränat med Sara och hjalle på TK.
Idag körde vi armar, bröst och mage, vad ska man säga om det?
Mina armar dog under träningen, de skakade (och grät säkert också.)

Innan det var Cecilia och jag på bilbioteket och pluggade, nej det gjorde vi inte. Vi skulle plugga men det gick ju inte. Vi pratade mest om kladdkakor och en massa andra saker istället.


Ikväll är det halloween/tentafest hos oss på västersol. Jag hade tänkt att gå först men är ju så sjukt trött så orkar verkligen inte. Har inte heller någon outfit att komma med så vad fan. Vi ska baka kladdkaka och chokladbollar hos Cecilia istället. Ska bli så gott!
Måste ju kompensera min träning.
När Hjalle frågade om jag skulle komma ikväll och jag svarade att det blir kladdkaka istället trodde han att jag hade värsta fredagstraditionen med kladdkaka. Haha vad tragiskt om det var så.

Har hittat en sjukt snygg klocka (börjar bli klockoholic) ! Den är från Friis & Company!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0