Tre Billys och 1 1/2 kaka...

... senare under gårdags kvällen och min mage var fylld till MAX.
Ja, vi gick och storhandlade två kilometer bort och släpade hem fyra kassar med mat.
Och det blir man fruktansvärt hungrig av.
Så vårt åttapack av Billys winter edition är numera ett två pack.
Ibland undrar jag (och V) hur allt det får plats i min mage.. det är en ganska bra fråga för det gör det inte egentligen utan det pressar sig plats.

Man ska äta Billys/pizza/skit tills man känner att man aldrig mer vill äta det, för då vill man inte det på ett bra tag.

V är i skolan nu så måste skriva på hemtentan idag, han slutar fem!!! Fast han kommer hem efter tolv igen en stund, annars hade det blivit rätt tråkigt. Vi pluggade tom. igår, utan att prata (förutom att han frågade hur det gick), det var något ut över det vanliga.

Ikväll ska vi se på Youth in Revolt, så då måste man ha pluggat ordentligt fram till det. Och vi har även börjat med ett förändringsarbete ihop - Inte äta skit hela tiden, hyn blir ju helt fucked up!



Har fått ett dokument av Danielle som heter så här: "Lite hjälp av smarta Johanna skulle uppskattas"
Så, vadå press???
Nu måste jag vara smart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0