CASE

Äntligen helg!!
Inte, för det blir inte direkt någon helg för mig.
Imorgon är det högskoleprov från 8.30 till 16.
Så vart tog sovmorgonen vägen? Har gått upp strax efter sju hela veckan, det blir väl söndag som man får sova ut.

Från strax efter 10 imorse så har Danielle och Josefin varit här och vi har skrivit ett GenusCase om en familj som åker till Indien, samt en analys av boken "staussyndromet". Var tvungen att snabbstäda imorse när vi bestämde att var ahär istället. Det var ju typ storm ute, blåste 10m/s och ösregnade. Men nu är det sol!

Snart ska jag och min granne Ylva iväg och...
TRÄNA!
Herregud jag har fan lite ångest för hur detta ska gå alltså.
Det är mer än två år sedan som jag tränade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0