Vad hände där?

Jag har dammsugit lägenheten för första gången!
Har aldrig orkat hämta dammsugaren tidigare.. den är bredvid min dörr, alltså en och en halv meter bort från min lägenhet.
Så mycket gillar jag att dammsuga.
Och det var inte bra heller för min klocka har repats! Jag tror jag börjar grina snart!!!

Håller på att tvätta just nu, så den här dagen blir ju en ganska "duktighetsdag", eller så kan man säga "sånt man gör när man bor själv". Fast det stämmer väl inte helt eftersom jag gjorde sånt när jag bodde hemma också.

Ska även börja med min komplettering senare idag, när den nu kommer. Missar en obligatorisk workshop på onsdag så får en kompletteringsuppgift, som säkert är tre gånger större än själva workshopen.

Men nu blir det att hänga tvätt och sätta på en ny maskin. Sen GYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0