Mr Liar. 10m/s, det är ungefär som vanligt

Mr Liar och Mr Pudel, nej det har inte blivit någon radikalförändring på hårfronten. Har bara klippt upp det och toppat några millimeter, vågade inte mer. Har ju ett mål, att få all lugg bakom örat.


Det blåser verkligen ute och det har gjort det i flera dagar nu.

Ska dra till Roberts café med Cec nu och dricka latte (sååååå länge sen! Kommer nog bo vid espressomaskinen i karlstad när jag kommer på besök.) och även försöka plugga.
Ikväll ska vi ut igen, utan trans-hor-outfit, försöker bara få mina fötter glada igen.
De gör väldigt ont sen inatt.
Fick precis veta att där vi gick in igår är det 22, det var ju lite ovanligt att jag kom in på en så "hög" ålder. Måste ju tom visa leg när man köper energidryck ibland, vilket är 18.

Kom på en sak, detta är ett litet tips.
  • Ta inte någons bankomatkort och sätt det i byxlinningen när du ska på toa. Cec är duktig på detta, i går spolade hon ner en killes bankomatkort när vi var på toa.
    Men som tur var så hade denna kille fler banker än vi tjejer har underkläder. Jag däremot fick Calle att bryta sönder sitt bankomatkort (tror jag har ena delen i shortsen). Vet inte hur vi lyckas? kanske är translooken som gjorde allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0