11 september

Tror inte någon missat dagens datum
man blev informerad om det redan igår

Jag tror pizza bagaren gjorde inception på oss!
Jag drömde att jag drömde en jätte otäck dröm. I drömmen berättade jag för Victor om drömmen.
Den var jätte sjuk, min kompis flickvän spökade omkring i bara ett huvud, ingen kropp och en massa andra konstiga saker.

Igår efter pizzan så däckade vi halv tio! Halv tio en fredags kväll och vaknade efter elva, så nästan 14 timmars sömn. Det är väl som vanligt ungefär, vi är duktiga på att sova. Och äta chokladbollar/kladdkaka.

Nu ska vi in till centrum här i s-tälje och kolla ifall mina skor finns (som inte fanns i sthlm där man tror allt ska finnas).
Ett litet tips om stockholms Åhléns - Sveriges otrevligaste personal, inte bara mot kunderna utan även mot varandra. Var på väg att kalla de surfittor men sa att affären var en fitta istället.
Ett plus poäng till mig själv; gick på dextrosol och risifrutti igår för att inte göra samma misstag som alltid = bli hemsk mot Victor.

Köpte bara en sak i stockholm, en tshirt på weekday. Det är väl i och för sig bra men hade lite högre förväntningar på utbudet. Men tror det blir så när det finns ca 15 HM inom en radie på en kilometer. Sen finns några bra affärer, typ Zara där det var hysteriskt igår, det gick inte att kolla runt.

I eftermiddag kommer Victors familj hit, hörde något om lasagne (och med stor sannolikhet mängder av bakelser). Bra, för jag är godissugen.

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de lääääääääääget? :Dha det häftigast

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 12:03:13
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0