90 säng

Det kändes ganska konstigt att inte ha ett rum här utan ett "gästrum".
Fick byta ut min 1,40 säng till en bäddsoffa på knappt 90 cm.
Ingen förstår mig när jag klagar lite lätt på det eftersom de alltid motargumenterar mig med "men du är ju så liten".
JA? Men jag tar stor plats ändå. Och inte brukar jag sova med en kudde.. Utan 4 st och två täcken. Det ska vara mycket saker.

Idag är vädret piss, håller nog med en nolla om att det alltid regnar i karlstad. Har sola i karlstad dött eller? (ja det har hon).
Om en stund kommer Kamilla hit och vi ska ha "frukostdejt". Ska göra latte och frukost sen kommer vi nog prata och prata tills tiden är ute. Halv ett ska jag eller kanske kamilla med, träffa mamma och Dalil och äta lunch på Wilmas.
Sen ska jag till Dronco och efter det ville min lillebror shoppa med mig. Ska hjälpa honom med skjortor, känns ju kul att han fortfarande vill umgås med mig. (jag är ju trots allt hans idol)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0