Ändrade planer

Var ju tänkt att vi skulle på kräftkalas men hade noll lust och Cecilia hade tydligen brutit en tand pga. att hon hörde på ett visst vis, så vi struntade i det.
Upptäckte att klockan var exakt åtta när vi bestämde det och det var den enda lediga tvättiden idag, så varför inte impulstvätta? Har precis fyllt två maskiner så nu blir det rent! Bättre det än imorgon mellan 14 - 18. Så får fördriva tiden till 23/24 med ....

Lite smyg reklam för OLW. (bara så ni vet så är estrella bättre förutom deras fisksmakande dillchips.)

... och någon film. Eller Soran Ismails underbara resa genom sverige. Bra komiker!

Imorgon ska äntigen någon hjälpa mig hem med klädstället! Vi ska även köpa tågbiljetter för 149kronor på stationen! Ni vet sen tidigare, Halmstad gillar studenter.

Sen vill jag även rätta lite från "teknisk kvinna", egentligen så är jag bara tacksam över att jag har en teknisk pojkvän, bror och hjälpsamma grannar. Fast ärligt så är jag nog inte helt borta när det kommer till tekniska prylar, kunde ju faktiskt sätta i sladden och låta smart i affären.

 

 

Kom på en sak. Brukar aldrig visa mig utan hår i ansiktet.. den här bilden förklarar nog varför:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0