årets bästa beslut och postnummer

När jag kom hem från skolan förut så hade jag lite ångest för att gå in i köket. Det har varit på gränsen till skit äckligt den senaste veckan. Men magen bestämmet ju oftast så gick in och lagade mat, under tiden fick jag världens ryck och började spraya hela köket och städade mikron, bänkar etc. Trots att det inte ens är min städvecka. Någon hade tagit ut soppåsen och börjat vädra, tack för det. Så nu ska det aldrig mer på bli äckligt.

Imorse skrev vi nästan klart hela gruppdelen på examinationen. Under tiden hade både Josefin och jag kårpuben i baktanke och det var lite små ångest inför det. Vaknade imorse med ett stort "Nej" i huvudet, hade verkligen ingen lust, inte nu heller. Så vi bestämde att vi ska gå på white trash gasquen (har ju ändå betalt för maten) och sen dra hem och se på film. Min mage och kropp mår mycket bättre nu efter det, samt plånboken (och lever). 

Fick ett brev idag där det står att de ska ändra postnummer eller postort i mitt område. Det jag undrar är.. hur kan man byta postort ? Typ från Halmstad till Bryssel?

Okej, måste verkligen bli lite trashig nu. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0