Blött, kallt, blåsigt = HÖSTEN är här den jäveln

Fyfan vad jag fryser!
Var på fest och ville bara skrika "JAG VILL HEEEEM!" på väg dit och på väg till puben. Så drog hem till slut eftersom allt i stan var stängt.
Det är storm ute och det regnar jätte mycket. Mina underkläder var tom blöta.

Det är inte så jätte ofta som jag dissar utgång men ikväll är vädret så deprimerande! Fick dricka en hel del på ett kort spel och det brukar oftast gå bra men tror att all stress har påverkat mig negativt så mådde jätte dåligt och blev lite ledsen. Men tror även hösten kan ha något faktor där.

Så nu tänkte jag sova eller kanske se på "how i met your mother" först, eller pinsamt nog "kungarna av tylösand" eller kanske "Ullared" för att blir lite varm och ännu tröttare.

Så ful bild. Varsegod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0