Carlstad Carlstad Carlstad


37 - 15
Wohooooo Carlstad Crusaders vann SM-Guld !
Äntligen, det var ju på tiden.
Jag är så jävla sur att jag inte kunde åka hem och kolla på finalen.
Har varit jätte nyfiken hela dagen och bara väntat på smsen om de vann eller inte.

Var ju på finalen i Stockholm förra året men de kom ju tvåa då. Som vanligt typ.

Och när man inte kan se så ska de vinna. Så allt val-tjat kan ju ta sig i röva för idag så vann ju sveriges bästa lag.
Okej, nu låter jag som en sportfanatiker.. är det i smyg.



Igår var vi ute och jag vet inte vad som hände men när vi kom hem så upptäckte jag att dörren inte var låst. Vilken tur att ingen är dum i huvudet här. Eller jag är väl lite dum i huvudet som inte låste dörren.

Har två och en halv trampstamp på armen efter veckan som varit och måste nog sova ett år för att inte dö av utmattning nu. Har varit på Roberts café med Cec och druckit kaffe i några timmar, vi har observerat lite grann och "pluggat".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0