Chap n lle

Klockan ringde halv sju imorse och jag kände mig helt död. Fick tvinga upp mig klockan sju och åt frukost plus gjorde iordning mig i sömnen. Det kändes som att jag sov så förstod inte riktigt att jag åt. Var inte heller helt medveten om att jag cyklade till skolan (i TID! Helt sjukt, jag var där innan vi började och behövde inte ens stressa). Det kan gå ganska illa om man cyklar i sömnen för jag råkade köra då en bild var på väg att åka.
Min hjärna sov även på föreläsningen men inte nu längre.

Tog följe hem med min granne och fick veta att biomedicin fysiskträning är en bra utbildning.. vilket inte är bra att höra i min "vilseihuvudet" värld. För just nu vet jag inte VAD jag vill läsa egentligen. Det enda jag vet är att det måste inkludera anatomi, psykologi osv. vilket biomedicin och sjuksköterska gör. Varför ska man vara så velig?

Om en månad ska man söka igen och jag ska söka andra program men även det som ingår i vårt program för vem vet hur allt känns om 4 månader? Det här är kul men för litet, jag vill ha en bredutbildning med många master/magisterexamens alternativ. Ska verkligen söka här i Halmstad iallafall, några i en annan stad, men så det känns nu så vill jag inte flytta härifrån iallafall.

Snart är det vinter och då måste man ju ha lite varmare skor, tänkte dumpa conversestuket ett tag för det blir så blött. Vill ha ett par snygga ankleboots och hittade några på Chapnlle men det är så svårt att veta hur bekväma de är osv. Börjar även bli lite av en väskfetischist, ja precis, livet är hårt som student.. Myrorna äger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0