Emmaos

Skulle kunna slänga en yxa genom internet just nu.
Det är så jävla drygt och det är någon i det här huset som har något som stör sönder mina högtalare och internet.
Hoppas det nya internetet har kommit när jag kommer hem till veckan. Sedan så suger verkligen kanal5play, försöker se på "lite sällskap" men det går verkligen inte.


Idag hade vi seminarie om sex kapitel i "intro till pedagogik". Kände mig helt hjärndöd under och efter (ja, och före) seminariet. Fattar ingenting av den boken. Får råplugga inför nästa veckas seminarie så att man kan komma med något.


Efter det så drog Cecilia och jag runt på stan på skojakt, vi hittade några men försöker att inte impuls shoppa. Så vi ska ha betänke tid till nästa vecka då jag kommit hem. Är alltid ute efter det perfekta så det får inte vara något minus med skorna.

Sedan drog vi till emaos och kollade runt, det är en second hand affär (där jag hittade conversen).
Efter det handlade vi mat och av någon mongo anledning så fick jag för mig att köpa fiskpinnar! Jag hatar verkligen fisk! Men någon gång måste man ju ändra sina vanor lite. Kan inte leva på bacon i tre år.
Det började vid lunch då jag lagade bacon och just då kände jag att det måste bli ett slut på det hela. Kommer sluta som en kropp med mättatfett lindat runt alla organ och sen dö långsamt. Nej, men ärligt, det är så tråkigt att alltid äta samma så från och med nu (som Oskar Linnros säger) blir det mer variation.

Det borde nästan bli mitt förändringsarbete istället för att bygga muskler.

 


Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

HELLO

2010-09-08 @ 09:54:01
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0