Hemma med halm(stad)en

 

En massa jetset klockor! Det var en sån jag impuls handlade igår, en hallonröd/rosa transparent.

Kom precis hem efter värmlandstrippen och ska snart packa upp väskorna. Den stora vägde lika mycket som mig kändes det som så det var tur att min granne kom med tåget efter så att han kunde hjälpa mig hem!

I värmland var allt som vanligt, eller inte. För alla människor var borta, alla har flyttat! Och mamma åkte till Bryssel igår morse så hann inte träffa henne särskilt mycket. Men nästa gång är nog alla där!

Börjar 8.15 imorgon så borde lägga mig tidigt, höll på att somna på tåget flera gånger. Så God natt.!

Kommentarer
Postat av: Lavransana

Thanks for the information

2011-03-07 @ 12:57:46
URL: http://lavransana.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0