högskoleprovet och framtiden

Det har inte gått särskilt bra att plugga idag.
Har storhandlat mat för 105kronor (låter ju ganska konstigt, men det är storhandling).
Sedan råkade jag kolla på en film på voddler nyss "100 girls" och nu måste jag laga mat för att komma igång med plugget. Vill inte vara oförberedd imorgon.

Imorse anmälde jag mig till högskoleprovet igen. Tredje gången gilt brukar man prata om, vi får se om det gäller här också. Karlstad kanske gav mig otur.

Om två dagar öppnar studeras anmälan för vårens studier och jag har nästan fjärilar i magen! Har äntligen upptäckt ett flertal utbildningar som jag måste söka.
Men bara för att jag söker betyder inte det att jag byter till våren, tiden får bestämma (och betygen). Man vet inte hur allt känns om några månader, kanske är det så att jag verkligen inte vill flytta, då kommer jag inte heller göra det.

Som avslutning bjuder jag på en muppbild från arvika 2009


Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

jaha ojdå. Vilken tur att du fick opereras då! mår du bra nu efter operationen?<3

2010-09-13 @ 22:39:01
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: IZZI



Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0