ISU ?

För några veckor sedan fick jag en jätte konstig lapp i brevlådan och fick nyss reda på att en annan också fått den här. Lappen är avklippt så det finns ingen information alls om vart den kommer ifrån osv. Men man ska ändå skicka in den till en ISU ansvarig. Det är en s.k. "flyttanmälan", men det har man redan gjort via skatteverket och adressändring. Så mina grannar har sagt att det kan vara bedrägeri.. men vad är ISU egentligen?
Allt jag får fram är fotboll, international skating union och internationella skolor osv.

Är fylld med quornfärs och gräddfil och känner mig faktiskt någorlunda pigg så tänkte skriva klart reflektionen.

Vi ska förhoppningsvis börja med två projekt här på västersol vilket ska bli grymt kul.
  1. Måla våran korridor och göra den snyggare än övervåningen.
  2. Fixa en bio "salong" på nedervåningen i det mystiska rummet, med projektor och biostolar och madrasser (om de inte är för obekväma).
Fick en BD tshirt av Victor, klippte bort halsrigningen för den var på strypgränsen.


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag hittade en sådan lapp i min postlåda idag.

När jag googlade det så kom den här bloggen fram.

Och även denna länk:

http://www.micaelj.com/ommig.htm

Har du kommit fram till vad man bör göra med lappen?

Mvh

Tove

2010-11-05 @ 19:39:19
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Henningmelissa

Very useful information. Thank you!

2011-04-20 @ 08:34:53
URL: http://henningmelissa.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0