Klockan är 03.37

Mina fötter gör ganska ont och min mage gör också ont på grund av att den vill ha mat.!
Försöker stoppa magen med mackor.
Nu kanske ni undrar vad i helvete jag gör uppe tjugo i fyra på morgonen?

Teresia, Cecilia och jag bestämde oss för att gå ut och dansa igår /inatt så kom hem nu. De stänger tre här. Vi blev utskjutsade av vakterna efter att vi pratat lite för länge med DJsen. Vi ska träffa de imorgon på säsongens sista söndagsklubb. Hoppas jag inte mår som nu i så fall! Kan vara bra att knyta andra kontakter än bara de man pluggar med. För den som vill veta så jobbar Kenzas kompis i garderoben på moon.
vi drog efter ett antal tips här i studentkorridoren till "Moon" och hell no. De säger att det är Halmstads bästa klubb men vad fan är då den sämsta? Ett rövhål eller? Det var som att komma in på arena när man är 40.

Åh fyfARAO vad gött det ska bli att sova nu! Och imorgon måste jag superläsa pedagogik boken om vi ska dra ut.

Kommentarer
Postat av: Liz

Oj, ja du var uppe tidigt!:O Fastän du inte lagt dig än, hehe..:)

2010-09-05 @ 12:36:39
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0