Kungarna av Tylösand

Fyfan vilket pinsamt program!
Vem ställer upp på det egentligen, bara attentionhoes typ?? Kul att söka jobb sen...

Tro det eller ej men gick upp halv åtta idag, klädde på mig och sen följde jag Victor en lång bit i multifart för att hinna. Så nu är det bara att göra klart allt innan han kommer hem vid 12, annars blir det inte lika kul i Stockholm sen.
  • Skriva what was in it for me och skicka in
  • Läsa klart kanske världens tråkigaste bok
  • Laga/göra lunch (har lite problem med svenskan)
  • Köpa en sak till Cec
Och i Stockholm (YEAY!) hoppas jag verkligen att alla perfekta skor och kläder finns! Skor, skor, skor!!! Nej, så störd är jag inte. Men måste verkligen ha ett eller två par perfekta skor. Ett par partyskor och ett par vardags, eller så kan de gå ihop om de vill det, men de ska vara bra på vintern.

Två måsten för oss båda i stockholm är Weekday och Topshop/topmen! Tror vi börjar bli lite väl lika.

Om ni vill veta så gjorde vi chokladbollar igår, som vanligt typ. De är slut nu, inte direkt oväntat. Eftersom vi gjorde chokladbollar och kladdkaka (eller vi och vi, jag) varje dag i somras så kan jag receptet utantill, det är lite illa. Fast vi gjorde utan vaniljsocker men det gick bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0