Nej nu får det vara nog

Orkar inte vara en bitterfitta mer, Ida gjorde min dag så mycket bättre.
Här kommer ett oväntat inlägg:

Tänk tiden i Karlstad då vi tog studenten och resten av året 2008 och som sedan fortsatte under 2009.
På den tiden så blev lilla Idaho lämnad i värmland av dumma Jürkel som drog till Barcelona för att bosätta sig där. Även Eve som blev min nya vodkakompis efter en tre veckors sommarskola blev lämnad och troligtvis förkrossad (här har man höga tankar om sig själv). Bobbin min nya bestfriend och tshirt kompis som man hade blivit riktigt bra kompis med blev lämnad och han skrev ett jätte sött avskedsbrev. Men eftersom livet inte alltid går som man tänkt sig så drog jag hem för att ta hand om Idaho och festade veckorna långa och fick en inneboende i mitt sju kvadrats rum.

Utan den tiden hade livet nog inte varit som det är just nu. Under hösten 2008 så hann jag dränka Idas mobil i toaletten på score, träffa förfärligt många blåsta norskar och andra killar, ta hand om det fina rutiga dansgolvet på ankan, ramla på det sjukt många gånger och ligga i glassplitter med Ida över mig, lärde även känna Johanna nummer 1 lite bättre (numera min söta lilla docka), rulla runt på stora torgET (här heter det torg) och träffa min pojkvän av en ganska konstig slump.

Orkar inte skriva mer, bilder säger mer än 1000 ord så varsågod (döm inte bilderna, vissa är katastrof):



Kommentarer
Postat av: Eve

härliga bilder! påminner om så mkt ...

2010-09-28 @ 20:33:55
URL: http://mylifeisastyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0