Spontanitet del 2

Har varit på hårsalongsjakt idag
Vi båda kände för en radikförändring
så har kapat håret.
vågar knappt lägga ut en bild så ni får vänta
Det spöregnade ute så var genomvåt när jag kom hem, precis som en dusch

Ikväll eller imorgon kanske det kommer en bild. Vem vet.
Fyllebilder gör sig så mycket bättre

Det är iallafall sjukt hur priserna i stan skiljer sig
det finns från 150 kronor till 500/600kronor
Men då skiljer ju även kvalitén.
Där det kostar 150 och 180 existerade inte ordet "service"
de bad oss sitta ner och vänta på vår tur, fast vi inte ens hade sagt att vi ville klippa oss där.
Hittade av en slump "Guys and dolls" där en ny tjej tog 320 kronor och det var helt värt det. Sjukt duktig och ung, de ska vara moderna. Kändes kul att en yngre klippte, det kunde vart schmidt.

Efter det spontansolade Cec, jag vågade inte. Sen mötte vi upp Andréa och spontan åt asiatisk buffé, har ätit färdigt för idag känner jag. Börjar undra vart all mat försvinner som jag äter? Har fått höra att jag äter jätte mycket men ändå är som en pinne. Kan vara värt att fundera över, eller så inte. Den sätter sig ingenstans, jag kanske pratar och shoppar bort den, ingen aning.

Ikväll blir det inflyttningsfest x 2.
Först här och sen på campus.

Innan det ska Andréa komma hit så Cec och jag kan fixa till honom lite. Ni får se imorgon så fattar ni mer.

Om en vecka är jag i värmland igen, fast utan Danni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0