streeeesss

Börjar bli gammal och gaggig tror jag. Min hjärna blandar ihop allting och mitt öga är rött (filmtitel men nu IRL).
Kunde inte öppna ögonen i morse så var tvungen att ligga kvar en extra timme vilket resulterade i stress och en missad dusch. Men det var jätte jobbigt, fick ta ut linserna och sen sitta och pressa upp ögonen på föreläsningen. Ena ögat var jätte rött och gråtfärdigt och klarade inte ljuset.

På tal om något helt annat så vill Cec att jag ska fixa en navelpiercing på henne !!! Fyfan vad hemskt! Måste kännas jätte hackigt och knakigt. Ska skaffa läppiercing .. men på låtsas så var inte oroliga. Jag är för gammal för sånt. Och allergisk, ingen bra combo.
Det är ju white trash tema på onsdag, man kan tänka på staen så får man inspiration.

Åter till minnet.
Vi har det väldigt stressigt nu och mitt huvud klarar inte av det. Om jag säger så här så köpte jag Gorby´s idag, det säger ganska mycket.
Vi har seminarie nästa tisdag och sen har vi inget mer förrän den 17 oktober. Men det är här på HH jag syftar på då. För vi har två examinationsuppgifter, en är hemtenta och ett grupp + individuellt arbete som skall lämnas in och även genomföras. Och för att kunna komma iväg till Victor nästa vecka och göra det individuella så måste alla gruppdelar vara avklarade och även fixa allt annat denna veckan.
Som tur är så är jag med de som också har samma planer på att åka iväg samtidigt (okej vi valde lite varandra utifrån det). Det blir så mycket bättre då.

Har fått skriva ner vilka grupper och vad vi gör för något på en lapp för att inte blanda ihop allt.

Men denna vecka blir ungefär så här:
  • Tisdag: Träffa Danielle 9 och börja med seminarieuppgiften i HLL. sen möter vi upp Josefin 11 och börjar med examinationsuppgiften i intro.
  • Onsdag: Föreläsning 14 - 16 om hur halläningen mår. 18 har vi försoningsgasque med whitetrashtema. Efter det blir det kårpuben som har sommartema.
  • Torsdag: Skrivaredagen, ska skriva allt inför seminariet och även gruppdelen i examinationen.
  • Fredag: Plugga och hemtentan i HLL släpps. På kvällen blir det sputnik på moon. (utgång)
HEEELG
Utöver detta måste jag börja på förändringsarbetet.

Nu är det megatvättning på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0