Tändstickor betyder pyroman

Köpte doftljus förut för att få det lite varmare och lite fräschare lukt.
Men när jag skulle tända de så kom jag på att det inte fanns något att tända med.
Så drog till Hemköp för att köpa tändstickor. När jag står där i kön med ett åtta-pack tändstickor så säger gubben framför mig "pyroman!". Man bara va?! ser jag ut som en pyroman? Sen när fick man stämpeln pyroman när man köper tändstickor?
Han tyckte att man kunde tända med tändare istället, men vafan vad ska man ha en sån till? Bättre med traditionella tändstickor.

Har iallafall fått hem det där jäkla klädstället helt själv nu! Det var lite jobbigt att gå med ett stort och långt paket genom stan plus galgar i andra handen. Men nu är det uppsatt och klart, har bara inte orkat bestämma vilka kläder som ska hänga där.
Ett plus till mig är att jag skruvade ihop det helt själv med min bara händer! Det gör lite ont nu i efterhand.

Här är en liten insyn i min lilla lägenhet. Fast inte på allt för det står kartonger i hallen osv.

 

Har ingenting på väggarna, kommer nog inte bli något där heller.

Har delat upp lägenheten i två delar, en (bild 1) fixa-delen. Alltså där man fixar håret eller annat, you name it.
Och den andra delen (bild 2) är sov och slapp delen. Sen har jag även ett skrivbord mitt i mellan där och en vanlig garderob. Och i hallen har jag två stora garderober och sedan toaletten.

Och sen finns det även två dubbelfönster som ni inte ser. Kanske kommer visa någon gång, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0