Teknisk kvinna sitter här

Har beställt bredband från bahnhof!
Fanns ju en miljard olika företag att beställa från men tog det vi hade i karlstad så vet man vad man får.
Var på Clas Ohlson och lekte tekniker bland alla ethernetsladdar
kom hem med en 5meter lång vit sladd.

Hamnade även på myrorna som vanligt
och ja.. det är något mystiskt med myrorna här för man hittar alltid något
Köpte en svart väska i perfekt storlek med axelrem och vanligt handtag, massor med fack osv. för 35kronor!
Och en mörkblå filt som jag alltid velat ha för bara 50riksdaler.


Ska göra köttfärssås och spaghetti nu, har längtat som fan på den här dagen!
Har levt på bacon och linser framtills idag, men det skrek i hela huvudet igår att jag måste äta det.

Har även möblerat om men måste få hem det där klädstället innan jag visar hur det ser ut. Inte för att ni sett innan men det har bara känts onödigt.

Ikväll blir det kräftkalas i frösakull, men inga kräftor för min del. Tänkte inte äta något där alls utan fyller magen med mat innan. Men ha det fint! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0