Vardagsrutiner kanske...

Köpte graffiti nagellack på Maxi idag, det är rätt konstigt hur det kan bli så.

 

Hur jag än planerar min morgon så slutar den alltid i stress. Det spelar ingen roll hur mycket tidigare jag går upp eller om jag fixar mig. Det leder alltid till en speedad cykel tur.


Skillnaden idag var väl att jag hann till föreläsningen men hade tänkt handla på maxi innan. Men vad händer då? Jo jag skyndar mig till föreläsningen och det slutar med att jag bara står och kollar på salsnumret och inte fattar någonting (vi var i en annan sal). Min hjärna stänger av ibland, speciellt på morgonen. Så missade föreläsningen men hann läsa lite ur hälsa & sjukdoms boken och sedan möta upp de andra och förbereda för seminariet imorgon.


Har äntligen fått igång internet och kan leva som en normal människa igen. (internet är allt ibland). Men ska nu ut och gå en stund och sedan plugga.


Kommentarer
Postat av: Frida

Det var det, i Malingsbo utanför Ludvika ;)

2010-09-13 @ 16:36:42
URL: http://fraida.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Sv; Dom är rätt små i storlekarna. Jag brukar ta en 8:a som är en svensk 36:a. Men som sagt, dom är små i storlekarna!

Annars har dom på hemsidan så att man kan mäta sig till vilken storlek man har :)

2010-09-13 @ 17:05:52
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

ja precis! egentligen, varför ska man bry sig:)

Vi har svarat på din fråga i bloggen kram!<3

2010-09-13 @ 17:58:45
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0