VärmEland

om tre timmar bär det av uppåt i landet
har en nästintill tom stor resväska med mig som kommer vara full på väg hem igen.
Eftersom jag är lite speciell så åker jag tåg, buss och sist bil. Måste ju testa allt när man ändå reser.

Sitter just nu och blir fattigare och fattigare
tänkte att det var bäst att betala hyran och räkningarna idag så blir det lite bättre imorgon när lånet kommer. (hur sjukt låter det inte att man lever på ett lån?)
Men självklart ska ju bankhelvetet inte fungera som det ska idag...
så då var det problemet ute ur världen denna dag, får ta det imorgon.
Måste påminna mig själv att söka bostadsbidrag och skriva ut CV i Kstad.

Just nu så är mitt kylskåp som på spotify reklamen, man kan säga "hoho" och så ekar det tillbaka.
Har 1 tsk ketchup, 2 potatisar och sprit. Fast vad ska man med mat till idag?

Måste nästan göra ett litet schema över resan för att hinna träffa de flesta. Imorgon ska jag iallafall :
  • Äta lunch med mamma och Dalil (antar att de räknar med mig)
  • Dra till jobbet och hälsa på Fredrik som var så snäll och ringde (i en liten chock) när jag flyttade, samt de andra såklart.
  • Träffa alla mina bröder och deras .. mina sk. "systrar", och resten av familjen
  • Gå på Robin och Olgas fest.. men det får vi väl se hur det blir med. Rehab eller icke rehab?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0