Vuxen poäng och minus poäng


Har skrapat hem ett vuxenpoäng under dagen:
Valt vårdval. Var av en slump på capio cityklinik i centrum och tänkte att det var lika bra att fylla i valblanketten under väntetiden. Den ligger ca 500m från mig och de var jätte trevliga. Har även börjat skriva ner inköp för att se vart pengarna går.

Har även skrapat hem "minus" poäng: Köpte en jacka på sisters för lite för mycket pengar. Men nu är jag nöjd och ska nu klippa sönder mitt kort. Nej så illa är det inte. Men funderar på att skaffa en till bank och låsa pengarna där.

Dagen har även varit effektiv: Träffade Danielle klockan nio och vi intervjuade en kvinna på gymmet "form" inför seminariet. Ska provträna där någon dag och få hjälp av henne.
Efter det gick vi till försäkringskassan där de kollade igenom bostadsbidragsblanketten för att säkerhetsställa att det inte var något fel.
Sedan valde jag vårdcentral. Efter träffade vi Josefin och observerade inne på "Hello" för examinationsuppgiften.

Dagens socialaval: Har redan varit social men har även valt att vara med på tacokvällen på övervåningen fast med egen mat.

Dagens creepy: Observationen på "hello" en väldigt lång stund. Undrar hur personalen och kunderna tänker när det sitter tre tjejer som bara glor och skriver? Eller undrade de om vi hatar varandra eftersom vi bara satt och åt lite men knappt pratade med varandra?

Jackor från sisters. Den högra är numera min. En slutsåld produkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0