vuxenpoäng

Vaknade klockan åtta av alarmet och mig själv skrikandes "TVÄTTEN!". Jag trodde Victor låg bredvid mig men så var det ju inte.
Gick ner till tvättstugan och upptäckte att mina kläder var nedtagna och vikta, vilken snäll person har gjort detta?
Orkade inte vänta till ett inatt utan lät det hänga där till nästa persons tvättid vilket är åtta.

Igår kväll var det ju tänkt att det skulle bli film men av någon störd anledning så började jag läsa boken om intro till pedagogik. Någon borde söka psykhjälp åt mig snart. Har valt bort en fest för att tvätta och läsa studieböcker istället OCH gick upp åtta för att hämta tvätt.

Skjortan är från myrorna! Frisyren är från nattenssömn.


Ska ut i solen nu och köpa tågbiljetter osv. CIAO

Kommentarer
Postat av: Frida

Sötnos!

2010-09-04 @ 13:57:36
URL: http://fraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0