1011 - 2011

Jag brukar i princip ALDRIG vara på dåligt humör eller må dåligt numera. Det har nästan aldrig hänt sen jag flyttade till Halmstad. Men nu känner jag mig faktiskt sur! Ni får veta det vare sig ni vill eller inte. Jag har alltid hatat traditioner men sedan jag flyttade hemifrån så känns det ganska kul, mest eftersom man får träffa alla. I påsk var tanken (?) att jag skulle åka till dalarna och "fira" med Victors familj. Men det blir inget då jag inte får plats i bilen och inte tänker åka buss fram och tillbaka, för då kommer "att resa" vara i stort sett det enda jag får göra de tio dar jag är borta. (många "jag" här).
Så okej, det blev ingen tripp till dalarna. Det är lugnt, men mamma och pappa ska bort och min pojkvän ska ut och mina bröder ska säkert vara med svärföräldrarna osv osv. Så förlåt mig, men JAG DÅ? De flesta ska ut och det finns inga möjligheter för mig att gå ut då min ekonomi är = +-0 just nu. Jag är faktiskt assur på det just nu, vem fan ska jag vara med?
Det hade varit okej om jag faktiskt befann mig i Halmstad, men nu ska jag ju till kd för att det är påsk. Har så enorm lust att åka tillbaka hit innan påsk, men har redan köpt biljett som inte är ombokningsbar.



Kommentarer
Postat av: Ida

Du kan hänga med mig! /MVH Idahoe

2011-04-13 @ 02:04:52
Postat av: johanna

Ja det kan jag :) Men jag vill inte gå ut.

2011-04-13 @ 08:07:33
URL: http://spotlighteffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0