Är det möjligt att någon sover på vinden?



Vet ni vad? Jag tror att jag är beroende av att borsta tänderna. Kan man vara det? Jag gör det iallafall minst tre gånger om dagen, efter varje måltid om jag är hemma.

Sedan har jag börjat fundera lite över ifall någon/några sover på vinden. Jag bor ju högst upp och i princip varje kväll så är det någon som går ovanför (på vinden), men de går aldrig tillbaka. Sen på morgonen låter det som att folk vänder sig eller något... Det vore ju ganska weird om någon faktiskt sover där. Men det skulle inte förvåna mig!

Förresten så fick jag gå fram och tillbaka till eurostop då "stänkskyddsgrejen" kör in i hjulet, så hela Halmstad hör väl när jag cyklar. Det verkade iallafall så när jag gick med cykeln.
Hittade iallafall en väska!
En lila för bara 400kr, hade räknat med 500 - 600kr. Passade även på att köpa två nya nagellack (har köpt tre denna veckan, inte bra!) och ett LÄPPSTIFT! Oh my Gadd!
- Coral pink från isadora, det är faktiskt fint, rätt diskret vilket det ska vara. Vill inte se ut som en clown... Har letat efter det perfekta läppstiftet sen förra året, det gick så långt att jag gav upp. Men idag var det tydligen Johannas dag (ja.. jag talar om mig själv i tredje person), för det var 3 för 2 på Rean.

På Coop var det en kärringjefvel som gick före mig i kön, hon bara ställde sig framför mig utan att kolla efter eller fråga. Men jag orkade inte riktigt med att vara en sur ungjefvel, som hon säkert kallar mig, så hon fick stå där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0