Är jag döv eller bara blond?



Josefin:
Var är min mobil?!!
Sedan ser hon sig om förvirrat och desperat.
Johanna: Men du håller ju i den?
Jag tänkte även att hon måste vara bakom flötet för vem är så panikslagen över det när man ligger i sängen och ska se på tv?

Sedan när vi såg på "Glamourama" så sa den ena tjejen i serien: "Man ska välja killar tvärtemot vad ens typ är". Det tycker jag låter sjukt konstigt så var tvungen att säga "Men då är ju inte killen snygg ju!!!". Helt ärligt, om man väljer tvärtemot väljer man inte då en ful kille? Förlåt om det låter ytligt, men det är ju sant!

Sedan fortsätter Josefin med sina IQ befriade samtal:
Josefin: Blondinbella! Är inte hon lika gammal som oss?
Johanna: VA?!!
Jag kände mig nästan nedvärderad här (:P). Blondinbella är ett år yngre än mig och ett år äldre än Josefin. Men jag tror Josefin börjar känna att vi är samma person snart, NOT! Men det är faktiskt sant, jag ser mig som jämngammal med Jossan.

SIST DÅÅ!
Josefin: Jag såg en assnygg kille på Åhléns förut, men jag vågade inte säga något för då hade du blivit helt manisk!
Johanna: Vadå? När då? Var?
Josefin: Den var typ som ditt nagellack fast mer rosa.
Johanna: VA?! Alltså vad fan sa du egentligen? Nu fattar jag ingenting.
Josefin: Jag såg en assnygg ring förut!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, Conversen finns kvar! :) Frakt tillkommer på 80 kronor :) Kram

2011-04-06 @ 22:58:30
URL: http://rensargarderoben.blogg.se/
Postat av: Jossan

gilla våra samtal. BLOND

2011-04-07 @ 13:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0