Avstängd!

Se så tidigt jag är upp trots att vi inte börjar förrän ett. Okej vi börjar egentligen kvart över tio men vi tänkte skita i det för det handlar bara om utlandsstudier.

Igår under bibbloinfot så var jag tvungen att gå på toa (nu vet ni vet). Så jag gick till toaletterna närmast och på ena toan stod det "avstängd", men jag tog den andra. När jag väl sitter där inne hör jag någon säga att man inte får gå på de för att båda är avstängda pga. att det kan bli översvämning. När jag väl kommer ut så låser en tant båda toaletterna med en jävlig arg min och Danielle står där och skäms! Men alltså.. det stod inte alls "avstängd" på den toan jag gick in på! Och förlåt mig för att jag inte orkade springa ner till någon annan våning.
Efter det hade jag fruktansvärd ångest ifall det blivit översvämning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0