Bra dag!

Hej! idag är en bra dag, har hunnit träna i en timme, handla saker för drygt 70kr men som blev 32kr, duscha, sminka mig och komma på saker till tentan.

Jag måste bara säga att Maxi äger (fast vi får väl se när Willys öppnar andra maj), de har sköljmedel för 10kr just nu, bra sköljmedel också; "comfort". Så jag passade på att köpa en och tre paket fryspåsar för 10kr + tuggummi. Enligt scannern skulle det blir cirkus 70kr men det blev endast 32 kr. AWESOOOME. Kan även säga att handlandet endast tog två min tack vare trogna mig. De har inte gjort någon kontroll på jätte länge nu.

Nu tänkte jag packa klart och stänga väskan så att man kan slappna av lite. Sen drar jag! CIAO på ER


Jag kom på en sak, det står att sköljmedlet räcker till 55 tvättar. Så säg att jag tvättar två gånger i månaden, det blir 24 ggr / år. Så räcker alltså sköljmedlet i över två år. Så om det nu skulle stämma så behöver jag aldrig mer köpa sköljmedel under studietiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0