Detta hände hösten 2008 - Yohalna ( enligt starbucks)


  • Jag hamnade på Donken med nån kille som heter Victor med C, glöm inte - ganska viktigt, han gillar tydligen Cheeseburgers för han köpte tre stycken. Sen tog vi två stora vatten och jag hällde två salt påsar i mitt, det var ingen höjdare.
  • Hur du kan dö i förtid... drick sangria.
    I tisdags gick BA och jag till the black sheep och delade på en liter Sangria. Jag kom hem redan klockan tre för jag var så trött.
    Men dagen efter, jag var mer död än levande, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.
    Jag klarade knappt av att stå upp, allt bara rann ur mig, svettades och frös hela tiden, höll på att spy så fort jag vände mig eller skulle sätta mig, svimfärdig...
Om någon vill läsa fortsättningen på den värsta bakfyllan i världen tryck här . Jag lovar att det är bra. Kommer aldrig glömma hur det var att se sig själv i spegeln den dagen, var helt grön i hela ansiktet. Johan och Malin som jag bodde med sa att jag blivit förgiftad.. Jo jag hoppas nästan det, annars tänker jag aldrig mer dricka sangria.

  • Idag har jag gjort nåt vettigt faktiskt, har lärt min kära vän BA att säga köttbullar.
    BA, filippinmannen, ville äta köttbullar, men då tyckte jag att han skulle lära sig att säga det på svenska också. Han hade aldrig varit på IKEA innan (inte för att det är så otroligt mycket man missar) men han tyckte det var kul, han lärde sig saker också.
    exempelvis att IKEA är svenskt, därav färgerna, han trodde att det var tyskt.
    Sedan fick han lära sig lite ord såsom "hemlis" (en vara hette det) och matvaror, som lingonsylt, pyttipanna med kyckling, pasta med lax och sparris.
    Försökte även få honom att förstå vad Kalles kaviar är, att man får dålig andedräkt av de

  • Härom natten drömde jag att Emy tittade upp ur min mobil och sa
    "Hon sover"


Ha det bäst, ät inte nermald häst (eller ko, gris eller andra djur)

Arvika 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0