Fredag 1 april

Hej! Nu har jag antagligen fullt med überenergi. Nyckeln ska hämtas ut klockan tolv och kvart i tolv ska jag möta Josefin för att få sällskap. Sedan ska vi gå till lägenheten och dammsuga då hon som hade den innan städade i slutet av februari (äckligt).
Vid ett/halv två kommer mamma, pappa och Magnus, då ska vi hämta släpkärran för att ta sakerna från denna lägenhet till nästa. Direkt efter det måste vi åka till Helsingborg för att handla allt som står i min inköpslista (den är låååång).

Jag skrev detta igår eftersom jag inte vet om internetet slutar fungera då det ska flyttas.
Något som jag redan vet nu är att min nya lägenhet kommer bli så jävla snygg! Så invänta foton nu!

Broder ska sova hos mig i helgen, mamma och pappa tog in på hotell istället. Så vi kommer nog spela sönder mitt Wii. Har ju även hört att Mattias (Josefins lilla man) är väldigt på att få spela, så det kommer nog bli mycket tvspel för de i helgen. Jag kommer nog vara mer i att inreda! Så jävla kul!!!

CIAAAAAAO

Tänk OM detta om flytt osv. är ett stort april skämt? Vad vet ni om det?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Aw. Hoppas det går bra nu där borta! Fattar inte att vi bor typ en sekund från varandra. Bästa liksom!! Det kommer bli massa god mat, tjafs och kanske en vinare då och då :)!!



Säg till om du vill ha hjälp på söndag med inplockning eller "inredning".. :)



PUSS

2011-04-02 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0